Stackare!

Min odödlige  Krigare har åkt på Magsjuka!
Vem hade kunnat tro det?
Stackare... :(
Men hur mycket synd jag än tycker om honom....
så avstår jag helst från att åka dit och rå om honom. - Förlåt Älskling! Men du förstår nog ;)
Hade hoppats på en myshelg, men ska han till å kräkas säger jag Nej Tack!
Å även om han hinner bli frisk så jobbar han hela helgen.. eftermiddag!
Så jag tar nog helgen till att styra upp nå kul med vännerna istället... eller så blir det en lugn hemma helg med bara mig..(och simon och lillith och katterna såklart:) :D
Det är inte helt tokigt det heller! :D

Puss på dig min odödlige Krigare!
När du blir frisk igen ska jag pussa sönder dg!!! Yaahoooo!

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Frågestund på bloggen, kom in och fråga vad du vill om THE HILLS!

2009-03-06 @ 12:09:38
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0