TRÖTT!

Shit vad trött jag är!
Har jobbat hela dan, för att sen mer eller mindre direkt åka å repa.
Men jag fann energin ganska snabbt.
Repet gick mkt bättre idag än förra gången. Så idag kändes det mkt bättre i magen när jag for hem.
Nu är det inge länge alls kvar!!
Vi har bara nästa vecka på oss och repa och sen är det SHOOOOOW!!!
Shit PomFritt!! :D Hur ska detta sluta?
Förhoppningsvis BRA!! :D


Imorgon åker jag till Umeå!!!! Yesss!!! Guuud vad jag längtar!! Det ska bli såååå jädrans kuul :D
Fy Sjutton... :D

Nu duschen, sen film.... om jag orkar... kommer säkert somna innan jag playat igång den.. är helt slut i kropp å huvud
men det är väl bra? Då vet man att man lever sägs det....

Det här är nog sista bloggandet från mig i några dagar... men slå en pling på mobilen eller snör iväg ett sms så ska du se att jag svarar om du saknar mig to much! :)

Puss å Adjö! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0