Casting

Japp, Måndag kl 15.30 blir det casting.
Det enda jag vet är att jag ska provfilma för en roll som jennie 20år.
Och att det kommer vara casting för killarna som har dom större rollerna och att jag ska spela mot dom!?
Jag frågade om dom skulle skicka nåt manus..men nopp!
Det blir en oförberedd improvisationsövning!?!?!?
Jag försöker ju intala mig själv att det där med improvisation är min grej... men jaa... vi får väl se.. :)
Är så nervös så jag i princip på får rännskita... men det hör väl till?
Nåja... På Måndag gäller det.. och jag kan inte sluta hoppas att dom kommer äääälskaaa miiig! ;)
Håll tummar och tår... i know i will...

Nu ska jag sova... vi har vinat och ölat på balkongen hela kvällen och känner mig aningen snäppet värre än "salongsberusad" så nu ska jag falla in i drömmarna värld...och vakna imorgon för att sen återbege mig till jobbet igen
men vad gör man inte? =)

Adiosas! ♥

Kommentarer
Postat av: malin ögren

Hej Camilla! Vad roligt att du tkr om min blogg..!

Jag håller med om att han är helt galet söt =)

Det är helt underbart att vara mamma. Men du verkar ju också ha det bra med allt. Vad roligt allt verkar!

Ha det bra. //Malin

2009-05-23 @ 11:22:02
URL: http://drowser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0