CP trött!

Ja som ni säkert märkte. Så hade jag en Kväll för mig själv igår.
Hur skönt som helst! :)
Jag släckte ner i hela lägenheten. Tände några få ljus. Drack cola å snaskade ostkrokar å kollade film :)
Hur mysigt osm helst! :)
Enda kruxet var, att jag var svin trött och hade ju planerat att sova tidigt också!
Mmm in my ass... Gick och lade mig över 2!
Och ni ska ju inte tro att jag somnade direkt! Nää... låg ocg vred  vände.. sist jag kollade å kl var den 4.30 tror ja?
Nånting åt det hållet.
KUL då... jag som skulle kliva upp hyffsat tidigt idag å fixa hem sängramen som jag ska köpa av en snubbe.
Han sa " Ring när u vaknar, före 12 fast inte för tidigt"
Vilken tid är det?
Så jag tyckte att 10 bore bli en bra tid.
Kliver upp gör allting klart. Ringer....
Men får till svar att han nyss vaknat så det röjer en timme.... åå varför kunde ja inte vara så smart att ringa innan jag steg upp?? :) hahaha typiskt mig!
Men det "braiga" Var.. Att han sa att han kunde få in den i bilen å köra den direkt till mig så slipper jag hyra släp å han köra flera omvägar.. så han skulle trixa å fixa lite! :) Hoppas!

åå.. om ni bara visste hur satans trrötta mina ögon är! Huugens!
Nååja... får ju kanske sova i min nya säng sen.. så det blir nog nice!
Nu power-walka in till stan å dra ut lite Katchings!

Farwell beloved fuckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0