Here we go again!

Mys på Landet
Igår åkte vi till Sandras stuga ute i Mörön... hur kul som helst! :)
Vi drack bål, slush grillade, spela spel å skrattade sådär så att magen inte riktigt hur mkt den skulle orka med!
Hur kul som helst! :)
Och så fick jag låna dom 2 sista böckerna av syster också!
Läste ut andra i måndags.. så jag har väntat i desperation på att få träffa syrran så jag kunde få hem dom andra två.
Så ikväll blir det att stänga av den här riktiga världen... som faktiskt är rätt alldaglig och långtråkig.
För att vandra in i Twilight världen igen...
Där människor omedvetet vandrar omkring bland Vampyrer och Varulvar.
Och öm förbjuden kärlek som uppstår mellan dessa varelser och och en vacker ljuvlig liten donna.
Inget konstigt med det... ! :) Helt underbart....
Kan hända att jag kastar upp boken i nyllet på mig själv redan så fort jag e klar med detta inlägg ;)

provfilmning...GAH!
Fast jag måste ju medge att den här långtråkiga riktiga världen genast blev lite roligare när jag kom hem idag...
Kollade min mail.... och det verkar inte bättre än att jag ska på provfilmning på Måndag för en film som jag sökte till för några månader sen. jag som nästan hade glömt bort den! Hah! :)
Den ska spelas in i Voullerim... 50 min lång. Får jag vara med i den blir det nog längsta filmen hitills för min del.. haha
Fast jag har inte ens läst manuset än... så jag vet ju inte ens vad jag ska spela isf. Så jag vet ju faktiskt inte ens ännu om jag vill ha rollen... men kul ska det bli vilket som!
Man får sådan kick av allt som har med sånt här att göra...
Trist bara att jag har fått så jävla sämst självförtroende....
Jag fattar fan inte vart i hela friden jag kan ha tappat det??
Jag tror jag ska försöka leta under helgen så kanske jag hittar fram det tills på måndag! ;)
För några år sedan hade jag världens bästa ego när det kom till skådespeleriet.
Fanns inget som kunde skrämma mig...men nu...det är nog bara all press man sätter på sig själv tror jag.
Nåja... jag ska försöka se det som en rolig grej bara och inte något livsviktigt..blir lättare att hantera då!

Brillor??
För övrigt så gjorde jag ju synundersökningen igår...
Men blev inte nå klokare för det... Han avbröt efter halva undersökningen å började lysa å kolla mina ögon.
Åsså sätter han sig ner på sin stol, kollar på mig.. och säger
- Du har jobbat idag va?
-ja?
- Hm, jaa.. jag misstänker att dina ögon har kramp... man kan lätt få det när man sitter så mkt framför  en dator.
Så jag skulle vilja att du kommer in en förmiddag då dina ögon är som vanligt. Det finns tendenser till ett synfel men jag vill inte kolla eller säga något om det idag. Måste kolla när dom är sig själv...
Så jag måste vänta ännu längre... tusan.. jag som ville veta på en gång! Men ska ringa imorgon å boka en ny tid..
Ska ja få brills eller inte?
Jag vill ju typ ha det... eller iaf ett par som man kan ha när man vill.
Jag vill inte ha hela tiden... jag passar i brillor. sådeså! :D

Yran
Och nästa fredag drar jag, lillith, simon å Silje till Umeå för att ränna runt på Yran....
Hur kul ska int de bli då??? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0