Inleder ledigheten.....

Vilken perfekt dag!! :)
Vaknade kring 8.30. Klev upp slet på mig nå bekväma kläder. Trampade på mig traskardojjorna.
Pumpade på volymen på MP3:n så den skrek mig öronen. gav mig ut i det fina vädret å traskada till det högsta tempot jag kunde förmå mig själv att uppmnå!
Kom hem efter att tag... kände hur hungern ivrigt rev mig i magen.
Så jag fyllde mig en skål med Skogsbärs fil och Muslii och satte mig på balkongen och käkade frukst i solen.
Och solen stekte skönt i mitt bleka ansikte. Tänkte att kan det verkligen vara sant?
Jag är ju ledig... och det regnar inte?
Snabbade mig in... Slet på mig bikinin och en kjol. Och drog med mig en bok som jag fått låna av syrran.


Mkt nöjd tjej som äntligen får uppleva sol på sin lediga dag!



Boken jag läser har jag fått låna av min syster, och den är en fortsättning på filmen twilight.
Det finns två till... så jag har ju det jag gör i sommar! :)



Mkt bra och spännande bok!
Och här har jag suttit sen kl 11 imorse. Tänkte inte för nåt i världen att jag skulle lyckas få nån färg eller så.
Eftersom jag alrid riktigt hört till den sorten. Men på senare har jag märkt att det kanske håller på att ändras.
Men jag har väldigt svårt att inse att så är fallet. Så kring 16 tiden.. (då solen inte längre vill belysa oss med dess närvaro, går jag in. Tar en sväng förbi spegeln i hopp om att jag ska finna ett tunt liiitet sträck någonstans.
Och vad får jag se??
Till min stora förvåning.... Jag måste ju visa!

*VARNING!!!!  känsliga läsare bör nu lämna sidan, känsliga bilder kan förekomma!!*




HAAH!!!!!!!! VAD SA NI NU DÅ????? :)))))
Jag Camilla Carlsson KAN minsann få färg! :)
Och detta är bara FÖRSTA dagen på min 5 dagars ledighet!
Tycker ni att jag ser ut som en skållad gris nu, då ska ni minsann se på tisdag!
För det här mina vänner, det kommer jag göra varje dag i 5 dagar...
Kommer jag få en jämn bränna?
Antagligen inte.... men.... jag KOMMER att få färg.... sådeså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0