Nattens!

Var hos Prinsen igår.
Somnade kring 21.30... inte helt otippat för att vara jag som ni ju redan vet när jag är där.
Sov länge idag. Klev upp till ett vackert väder och promenerade in till stan och mötte upp Elin.
Sen bjöd hon mig på go lunch påMat & Prat eftersom jag fyllt år :)
Och sen satte vi oss utanför kulturhuset och surrade på en stund innan jag skulle jobba.
Jobbade på bra i några timmar. tills ögonen och huvudet börjae kapejsa.... drygt!
Ligger nu här hemma i mörkret med en envis spänningshuvudvärk som vägrar ge med sig!
Och är trött som ett cp.. trots att jag sovit som en galning.
 Finns en risk att min käre pojkvän smittat mig me nåt förkylningsvirus som han dragit på sig.
Det skulle förklara min extrema trötthet...
Eller så är det bara för att ögonen är överanstrända som jag blir helt slut?
Jaaassi... ja blir int klok!

nästa helg är jag ledig i 4 och en halv dagar! ååååh jag längtar så sjukt mkt..
Hoppas på grillning  å go väder..!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0