Ny säng! :)

Hektiskt dag igår!
Fick ju iaf hem sängramen, började meka med den... och den gjorde ju INTE som jag ville.
Sen hjälpte simon mig med att få ihop den iaf... så nu har jag en ny sängram! Joohoo!
Nu måste jag bara köpa en ny ribbotten också så är den fit for fight sen ;)
för tillfället har jag min gamla som inte ens går att sätta fast så jag ligger rätt löst.... bokstavligt talat! Hah!
Blir spännande att se om jag vaknar på golvet bruten ryggrad imorgon :)  (ni kan ju blunda för dom kräkgula tapeterna, dom är hemsk jag VET!) Men men.....



Sen vaknade jag idag med den gravaste nackspärren av dom alla! Hahahaha...inga kommentarer!

äh ja e så trött ids in en skriva nå!


Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; i will :)

2009-05-12 @ 21:00:54
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0