Quell!

Jag var ju som sagt ledig idag! :)
Och det sköna är att jag typ intehar gjort NÅT!
Min hjärna har varit inställd på NOLL hela dagen!
Eller ja.. jag har dammsugat, städat garderoben, hängt upp mörkläggnings-gardinen och lagat souvas m. sallad i pite bröö!
Men i övrigt har jag inte gjort ett piss....bara varit på NOLL! Hur skönt som helst.
Och nu kollar vi tv å käkar cream cheese chips å varvar med att dippa morötter å gurka i Tzatziki...
Gött..
Mitt stora problem nu är bara..
Ska jag spendera sista timmen innan sängdags med att kolla nya avsnitt av bevvan å the hills?
Eller krypa in i Twilight världen?
Ouff.. svårt val!

Imorgon ny synundersökning..!
Yran på Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0