snart är...

Snart är denna helg äntligen över... har jobbat, jobbat och åter jobbat!
Imorgon jobbar jag bara halv dag.. sen hem.. försöka lugna mina nerver...
Sen gå med skakiga ben till castingen... och sen ska jag träffa Prinsen Och gå på bio.
Vi ska se natt på museet 2. Änsålänge är vi själv i biografen... kan ju bara hoppas att det inte kommer någon annan och stör ;)
Hur mysigt hade inte det varit,?
Jag, Prinsen i en stor svart ödes bio sal med en bauta TV bara för oss själva??
Let´s hope it gets that way :P Moahahaha

ikväll ska jag banne mig färga mitt hår.. eller.. ja.. iaf hoppas att Lilltih kan hjälpa mig så jag inte har stora svarta fläckar överallt imorgon när jag vill vara som snyggast ;)
Har en tendens att se ut som en dalmatin när jag varit i fart med at färga det själv...Så jag ska böna och be henne snällt ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0