synfel???

Igår hade vi premiärgrillning här på Residens....
Vi fyndade en mini kolgrill på Biltema för 99:- som fått!
Sen for  vi hem och tjuvgrillade på ballen.
Det blev Marinerade laxfileér , majskolvar och grönsaker! MUMS!

Jag misstänker att jag råkat ut för synfel nu också... fast jag vet inte?
Kanske bara är utmattad?
Iaf på senare tid har jag märkt speciellt på jobbet att ögonen bara läger av. Nångång har det bara svartnat.
Men oftast blir det som att hela synfältet snurrar, blir suddig ocg ögonen svider och tåras.
Och det kommer succesivt. sen blir det jätte mkt. och sen är det som att det bara ligger och gror hela tiden.
Skit jobbigt är det.
Kanske huvudvärken beror på det också? och nacken... men kanske det också?
Tror jag ska be dom på jobbet fixa synundersökning åt mig. Vad jag förstår kan man få sånt via dom. Även vissa brillor om man nu skulle va i behov det.
Fast jag har svårt att tro det eftersom jag har fan bättre syn än någon annan jag känner...
Kan juj vara trötthet också.... hoppas hellre på det.
Och jag har märkt tendenser till att jag stammar!! vilket bara har blivit värre och värre....
vad är det som händer med mig... ?? Håller på att bli helt retarded tror jag hahaha =)
Nä nu ska jag försöka fåordentligt med sömn och se om det gör susen :)

Nattens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0