Temafest!

Ja valborgs var ju super kul!
Lillith kom på den brighta ide´n att vi skulle åka till arvidsjaur.
Så i onsdags fick vi veta att det var tema fest.. med temat: Yrken...
Så jag hade ca 2 timmar på mig att hitta en outfit....
Haha snacka om panik....Men till slut hittade jag den bästa outfitten....
POLIS!! =) hahahaha
Och jävlar vad grym polis jag blev sedan :P





och här har vi the gang in crime



Mekaniker   Polis  och Fransklärare :)
Fy fan vad kul vi hade :D

Men satan så bakis jag var på fredagen sedan... usch... tror inte jag återhämtat mig riktigt ännu ;)
Igår jobbade jag och sedan  var jag med Prinsen och myste på för fullt....
Och idag har jag också jobbat... men bytte bort mina sista 3 timmar. Var så sjukt trött, pallade fan inte...
Blir tidig kväll ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0