Hatar rubriker

Igår fick jag schemat för filminspelningen. Shit, det har som inte sjunkit in ännu.
Måste skriva ut sidorna i manuset som jag är med i och börja träna.
Haha jag har alltid varit helt anti Zombi filmer. Fast den här gången känns det faktiskt ganska fränt :)
Jag kommer spela en karaktär som heter Cecilia som är ganska präktig och målmedveten.
Och så kommer jag, några klasskompisar och några lärare fara ut på en utflykt för att studera Geologi.
Där vi hittar en gruva som vi undersöker närmare. I gruvan finns det zombies.
Det blir lite av ett blodbad.
Haha och det roliaaste är att jag kommer bli dödad av en zombie, för att sen förvandlas till en.
HAH så jag ska vara en zombie, och käka tarmar och få ett metallrör rakt u huvudet! hahaha
Töntigt kanske... men ändå roligt som fan :)
Så nu måste jag börja studera zombies också, haha :)
Nä nu ska jag äta frukost och sen bege mig till jobbet..

vi hörs!


________________________________________________________________________



Dagens Horoskop - Väduren


Tur
Tecknen tyder på att turen är med dig dessa dagar. Satsa därför en smula mer  vågat än annars. Pröva spel med siffror.
  Hälsa
Du tar i för mycket. Om du fortsätter i den här takten riskerar du bli utbränd.
  Ekonomi
Din ekonomi ser bra ut och gör dig oberoende. Det betyder att du inte behöver oroa dig och kan tänka på annat. Ekonomin är stabil under hela dagen.
  Arbete
Någon form av befordran innebär också ökat ansvar för dig. Kanske överväger du att avböja det hela. Just nu är det ett klokt beslut.
  Kärlek
Idag tycks du vara osäker på dina djupare känslor för en viss person. Du bör inte testa på ett sätt som kan skada ert förhållande.
  Relationer
Ibland kan du vara nästan oförskämd i dina försök att undvika närgångna frågor. Kanske börjar man tappa tilltron till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0