Att dagdrömma..

Hm, misstänker att jag fick nån släng av magsjuka igår..mådde pissigt som fan.
Blev lite bättre mot kvällen. Idag känns det mycket bättre, men stannade hemma från jobbet för att försöka ladda batterierna eftersom jag knappt fick i mig nå mat igår och har sovit hel konstigt.
Så kroppen är en aning mör, och magen är fortfarande inte så förtjust i mat.. men men.. imorgon borde jag vara fit for fight igen! :) 
 Imorgon går jag in och jobbar sista veckan på Eniro. Är inte det skumt så säg?
Har nog inte riktigt förstått det ännu, men det kommer säkert blir bra.
Hahaha är så jävla sugen på en kebabrulle, men misstänker att min stackars mage säger upp sig för en veckas tid då eller nåt :) hahaha
Bara så jävla less på knäckebröd å fil...ska försöka klura om jag kan komma på nåt smaskigt att äta som är skonsamt för magen? :)
Några tips och ideer?

Tisdag är jag ledig...vad ska man hitta på då?
Just ja, måste boka tvättstugan... Fan vad jag saknar att ha tvättmaskin och torktumlare i lägenheten!!
Hatar gemensam tvättstuga.. jag vill kunna tvätta när jag känner att hm, NU behöver jag tvätta!
Inte, hm Nu behöver jag tvätta, Hm, jag får vänta i 2 veckor tills nästa lediga tid!
Eller Hm, jag det finns en tid om 2 veckor jag bokar den. HM jag glömde tiden som jag bokade för 2 veckor sen, nu får jag vänta 2 till..! ;) Ni fattar...


Jag är en sådan pinsam dagdrömmare, på riktigt!
Hela dagarna går jag och dagdrömmer.
Och jag har som aldrig tänkt på att jag gör det, fören jag hade en diskussion med en god vän.
Som det bevisade inte gör det, så jag har tagit upp denna fråga bland mina vänner.
Och vissa säger att dom dagdrömmer till en viss mån.. men det verkar inte röra sig i samma utsträckning som jag gör??? :) Hahaha
Min syster är iaf likadan som mig... så det känns ju iaf bra att veta att jag inte är helt way off in the head! :)

Jag vet inte vad jag skulle göra utan alla mina dagdrömmar...det är ju dom som får mig att Tro, hoppas och vilja saker! :)
Utan dom vore jag nog inte så mycket alls...

More daydreams to the people!!!! :)



Daydreamer art By Camilla Carlsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0