Svininfluensan!?

Tur
Tidigt på dagen kan en händelse inträffa som indikerar otur. Det hela kommer dock att balanseras och vid dagens slut  kommer du nog känna dig riktigt nöjd.
  Hälsa
Dina kostvanor är kanske inte de bästa för tillfället. Idag är det extra viktigt att du inte slarvar med maten.
  Ekonomi
Ett impulsköp idag kan faktiskt bli oväntat lyckat. Dock lär du få avstå från något annat.
  Arbete
Visa vad du kan uträtta. Grip de möjligheter som i dag kanske dyker upp.
  Kärlek
En person kan visa intresse för dig idag, vilket ger dig olustkänslor. Var rak men vänlig i ditt avvisande så att du inte sårar personen.
  Relationer
Låt dig inte nedslås av en väns ogenomtänkta kommentar då denna själv råkar ha en dålig dag



_________________________________________www.ditthoroskop.nu________



Godmorgon!!! :)
Mysigt med regn ute, eller vad säger ni?
Jag liksom gillar det på något skumt sätt.. haha
Hmm när jag gick till jobbet idag så insåg jag att filminspelningen är den 19-20 september.
Heh, Det är ju alldeles SNART!
Vilket betyder att jag måste börja plugga manus.
Lite nervös blir man ju allt.
Men det kommer nog bli kul, hoppas dom är ett härligt gäng. Men det brukar film människor va, så det ska nog inte vra några poblem.
Ikväll blir det mys med Prinsen och imorgon är jag ledig vilket betyder sovmorgon. Hoppas det regnar då också då kan jag sova hela dagen utan dåligt samvete.

Och så det här med svininfluensan!
Fan vad less man blir på alla olika direktiv som ges hela tiden.
Ena stunden är det världens mardröm, jorden håller på att gå under.
Och ena stunden är det bara en vanlig influensa som har väldigt hög smittorisk.
Och visst, jag kan förstå att man vill att så många som möjligt ska vaccinera sig.
För även om jag skulle bli smittad, men bara få symtom som av en vanlig influensa så betyder ju inte det att om jag råker smitta någon
så kommer den lika lindrigt undan.
Man kanske stöter på någon med mest sämst immunförsvar och då kanske det skulle vara förödande för just denne stackare.
Jag är inte rädd för att bli smittad, absolut inte.
Men skulle dom propsa på att jag skulle ta det där jädrans vaccinet skulle jag fasen göra det, mest för att kanske minska risken för våra stackars medmänniskor
som ju kanske löper högre risk.
Fast jag hoppas ju att jag slipper, sprutor är ju som sagt inte riktitgt min grej ;)
Hahaha...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0